چگونه به طور موثر درمان کیست کلیه در PKD بدون بیوپسی

جمعه 29 دی 1396
ن : lafee

چگونه به طور موثر درمان کیست کلیه در PKD بدون بیوپسی

کیست کلیه یک اصطلاح عمومی برای توده های کیستیک با اندازه های مختلف در کلیه ها مانند PKD است. بسیاری از بیماران جراحی یا بیوپسی کلیوی را برای کمک به حل این مشکل انتخاب می کنند. علاوه بر عمل جراحی، چگونه به طور موثر و طبیعی کیست های کلیوی در PKD درمان می شود؟

به طور کلی، کیست های کلیوی هیچ مشکلی ایجاد نمی کنند و اکثر افراد می توانند یک زندگی عادی زندگی کنند. با این حال، چون کیست های کلیوی به اندازه خاصی گسترش می یابند، آنها باعث آسیب کلیه به زندگی بیماران می شوند. برخی از علائم رایج کیست کلیه شامل خون در ادرار، فشار خون بالا، پروتینوری، درد پشت و یا درد شکم، کاهش عملکرد کلیه، و غیره اگر به موقع درمان نشده، آنها حتی منجر به نارسایی کلیه می شود.

درمان موثر باید بر روی علت اصلی کیست کلیه، یعنی مهار روند مهار رشد کیست، تمرکز کند. بیمارستان پکن Tongshantang TCM مجموعه ای از درمان های طبیعی بر اساس TCM اختراع کرده است. از میان آنها، اسموتراپی پزشکی میکرو چینی به شدت توصیه می شود.

Osmotherapy می تواند سلول های اپیتلیال کیست را به منظور کاهش فعالیت های ترشح خود، غیرفعال کند. به این ترتیب، مایعات کیستیک دیگر به ترشح ادامه نمی دهند، کیست در این مرحله رشد می کند. در عین حال، مواد تشکیل دهنده فعال داروهای چینی می توانند نفوذپذیری کیست ها را افزایش دهند و به سیال کیست منتقل کنند. مایع کیستی در نهایت از طریق ادرار دفع می شود.

این درمان بنیادی کیست های کلیوی است و به طور کلی عود نمیکند. سایر درمان ها عبارتند از حمام های دارویی، حمام پا، درمان بخار و دیگر درمان های طبی طبیعی چینی برای کمک به کم شدن کیست های کلیه به طور طبیعی بدون عمل جراحی یا بیوپسی.

اگر شما نمی خواهید بیوپسی را در درمان کیست های کلیوی در PKD انجام دهید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد TCM درمانی بدست آورید، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیام زیر را بگذارید و یا برای آنلاین راهنمای دکتر آنلاین کلیک کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/pkd/5981.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه به طور موثر درمان کیست کلیه در PKD بدون بیوپسی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.